-300-

Hej!

Sry att jag inte uppdaterar så mkt, men jag har inte haft tid. Jag har varit sjuk osv.
Men idag var det sista dagen i skolan och vi slutade elva :). Men mina betyg var rätt så bra, är ju godkänd i allt och det glädjer mig. För jag har slitit som ett djur, för det som hände i sommras var ju inte så kul och det gjorde att jag inte orkade mkt eller nått, så jag har återhämtat mig väldigt bra!
Men jag har VG i 5 ämnen och G i resten ;). Men i typ spanska har jag VG+ xd.
Jaja, jag saknar Sanna som fan!
Men jag sitter iaf här inne på mitt rum och lyssnar på Jay Smith ♥, vart ju hit tvingad på mitt rum då.., haha mamma och hannu slår in mina julklappar, hemskt vad jag är nyfiken!! :D

Men har inte mer att säga så herrA ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0