2010

Just nu sitter man och kollar igenom bilder från detta år och jag inser att det har varit det bästa året!
Året började ju helt kanon!, trost att jag fick mina problem med maten och så. Men det tog man sig igenom tack vare några underbara killkompisar!, Utan Gustaf, Erik, Jocke & Jerry skulle jag aldrig lyckats ta upp vikten igen!
Jag hade då en underbar kille som man verkligen älskade!, utan Gustaf skulle jag inte vara kompis med Erik & dom!, för dom är bäst nästan.
Sommaren gjorde jag några misstag, men jag lär mig av mina misstag.
Slutet på sommarlovet satte mig på prov, det tog slut mellan mig och Gustaf, mitt liv rasade nästan samman, men jag tog mig upp igen och nu är jag stark, även om jag har mina deprimerande dagar..
Gästhamnsfestivalen var ju nästan bäst, jag blev kanon bra kompis med Emmy!
Men när skolan började så var man helt ensam, men jag tog livet i egna händer och blev kompis med tre av världens bästa tjejer, Linnea, Jennie & Johanna, dom är verkligen kanon, utan dom våre jag nästan ingenting.
Lite senare när åttan hade gått ett tag, kom Sanna och började i våran klass. Vilket är det bästa som har hänt detta år!, utan Sanna är jag ingenting, hon finns verkligen där för än och är som en syster!
Men jag & Emmy startade ju band, och ah, nu är vi en duo som suger xd, men vi ska snart spela in i studio och så. Emmy är en tjej som man verkligen kan lita på och är verkligen bästa kompisen!, sen har vi ju världens bästa Kajsa Ask som man var med får några veckor sen, hon är ju nästan ljuset i ens liv, den tjejen vill jag inte förlora hon har alltid varit som en syster för mig, när livet känns tufft tänker man på henne!, för då blir man fylld av glädje.
I början på åttan ska jag också nämna, det var ett rent helvete, men idag är jag och Gustaf kompisar som tog ett bra jävla tag!, och jag hoppas vi kan bli bättre kompisar, för Gustaf är en sådan person som man verkligen kan lita på och finns faktiskt där när man väl behöver han!
Lina hon är ju den som man alltid kan små bråka med xd, hon gör mig rätt så irriterad ibland, men ändå är hon min bästa kompis och gjort att man tänkt på annat och bara låtit en leva livet. Jag minns så väl när jag fastnade i ett träd och jag fick panik, hon försökte att inte skratta men hon gjorde det ändå, men hon hjälpte mig ner. Hon kanske inte är världens bästa lyssnare, men ah, hon är som hon är!
Jag har också en kompis vid namn Moa, och Moa & jag är som systrar när vi är, vu skrattar och stöttar varandra, vi förstår oss på varandra vädigt bra. Hon gjorde så jag fick en ny kompis, Frida!, och Frida är så rolig och en kåtbock xd.
Ni ser vad kompisar gör, jag är stark för en gångs skull och jag vill fortsätta leva, singel eller inte!
Jag är på benen igen och laddar ett nytt år, men 2010 vilket underbart år!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Du vet, Mathilda, du betyder så jävla mycket för mig! <3

Och vi måste va på jullovet, för jag saknar dig! :( <3

2010-12-12 @ 10:23:27
URL: http://kajsaask.blogg.se/
Postat av: sanna :)

puss pårej ! <3

du betyder grymt mkt ! <3

2010-12-12 @ 23:32:01
Postat av: moooa :)

åååh va söt du är och du vi ska fira nyår vilket du vill eller inte din lilla kåtbock och så är det bara!:)<3

puss på dig syster min!

2010-12-14 @ 21:26:04
Postat av: emmy

Dromedar, du är bäst! Haha bra det gick idag ;$

Vi måste sova över igen! ;o

puss pårej bästa vän<3

2010-12-14 @ 22:01:05
Postat av: frida

haha söt, det är ju du som är kåtbock ju ;D;D<3

2010-12-15 @ 14:47:13
URL: http://fridasimonsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0