Hejdå Josef!

Heeej!!!! ;DDD

Ja, idag så vaknade man lite över tio utav att hamstern höll på -.-', men nu är han borta. Vi gav bort honom till cattis! :D, nu kan jag äntligen sova ((:
Sanna, om du nu läser detta måste du messa mig på en gång!
Men idag så blir det ju att åka till familjen Fredriksson och det ska bli mycket trevligt :), dom ska äta indiskmat och eftersom det är stark mat och det är ris så äter jag inte det, haha xd. Jag hatar nämligen stark mat och ris ;), så jag får pommes frits och kyckling eller nått sånt ;).
Men jag ska snart gå och sminka mig och så.


Josef, haha!, men jag kommer att sakna dig lite, men du var ändå rätt jobbig :(

Jag för ett år sen, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0