I'am not afriad to walk a round the world alone

Hej!

Ja, idag så är det måndag och alltså skola, dagen har varit helt okej, men gått rätt segt..
Men efter skolan så var jag tvungen att springa till bussen han ser ju att jag springer men åker ändå, jävla cepe busschaufför men aja, fick skjuts av sanna hem!
Hemma har jag bara glått på teve och så har jag tvättat bort sminket och så, orkade inte ha det kvar xd
Men clerasil är typ slut så jag har panik och det får man ha vid såna här lägen ;o, måste ha bort mina finnar som är vid hakan och i pannan -.-'
Men aja, nu sitter jag här och lyssnar på My Chemical Romance, ett av världens bästa band!♥

Har inte mer att säga.


Kommentarer
Postat av: kajsa

MCR ♥ :D

2010-12-06 @ 18:55:36
Postat av: Bäkka

Bara för att jag kanske ska se MCR den 18 Mars. :D

2010-12-06 @ 19:25:07
Postat av: kajsa

SKA DU!?? :O neeej, jag vill också!

2010-12-06 @ 20:20:23
Postat av: Bäkka

Gör de då. ;D

2010-12-07 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0