I'll never be the same after loving you

Just nu sitter jag här och har skit tråkigt -.-', men sitter och lyssnar på musik och det är Jay Smith!♥

Men om lite mer än två timmar tror jag att lolloh kommer och hämtar oss.

Jag funderar starkt på om jag ska byta om till jeans och så, fast jag hatar ju jeans xd. Men vi ska ju fan mig bort så jag drar nog på mig att par svarta jeans xd. Sen ska jag fixa lite med sminket också ;).

Sanna du ville ju ha mer bilder på bloggen xd, alltså jag ska försöka med det xd, måste fota först men det gör jag när jag kommit på en bra idé och så. Men aja, ska nog välja en tröja nu, så vi höres hejdå! ;))))))))


Mormor och jag på jul, haha!, jag bjuder som fan, jag höll ju på att dö av skratt ;)

En bild på mitt sår från när jag slant med rakhyveln xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0