Lyckad jul!

Hej!

Jag ska snart sova, är sjukt trött, vart i gång hela dan! :)
Men jag har iaf fått:

Close up filter
UV filter
Star filter
Skylight filter
Stativ
Kameraväska
Fjärrkontroll
Plattång
Pengar
Presentkort
Godis
Foundation
Ögonskugga
Eyeliner
Vässare till kajal
Svamp
Applikator till puder
Fotoalbum
Sånt du sätter fast bilder med i fotoalbumet
Nagellack, 3 st, ett graffiti
The Vampire Diaries böcker, två st. (på svenska)
Webbkamera
2 hårinpackningar
Shampoo
Bomb till håret
Eclipse påslakan
Vanligt lakan


Jag tror det var allt, och allt är underbart!
Men aja, nu ska mathilda lilla ta och sova faktiskt, hoppas alla haft en kanon jul så hör jag av mig imorn, hejdå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0