Matte + thilda = cepe!

Jag är så jävla arg, jag fattar inget av jävla kukmatten -.-', vi har prov imorn. Eftersom jag inte fattar något av det så blir jag så jävla förbannat arg, så nu skiter jag i det här, varför ska matte vara så jävla svårt?
Fan, cepe!!!!!!
Men ah, ska kanske ge det ett försök, men det får bli senare, just nu är jag så jävla arg, alltså jag hatar matte!!!!
Hatar matte nästan över allt annat, fyfan säger jag.., vill inte heller sänka mitt betyg, men aja, får plugga sen när jag inte är arg, jävla cepe, dra åt helvete med matte..
nej nu är jag så arg så skiter i att blogga, just fuck off, säger jag.
ghgshahhadhhdfjasdlkhfuajoödkasgfjlhöksalfjäiövdkhmnjdklsfaklhsda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0