Ny klippt, ny halsduk!

Hejhej!

Ja, idag så har det varit en väldigt bra dag. Imorse räddade den mest!! ;$
Curlingen var skit rolig ;p, jag drog mig inte en enda gång *stolt*
Jag var i lag med sanna och edin, och så linnea forsberg en stund..
Hahaha, men skit kul alltså!, vi sluta tidigare och tog bussen ner till stan och käkade på charlies ;), sen kom fille och emil :), jag var inte med boxningen men varför kommer inte nämnas här.
Vid ett hämta morfar mig, och så hämtade vi mormor och så drog vi ner till sveamagasinet för mormor skulle prata med Lolita och köpa en grej och Lolita passade på att klippa mig, så nu är äntligen det slitna borta :), fick också med en grej som gör att jag blir väldigt röd (:, sen åkte vi till Lindex och köpte en tuphalsduk till mig, underbart!
Men aja, nu ska jag inte skriva mera, nu kommer några bilder↓



Ah, det är mobil bilder, men dom får räcka! :)
Hihi, dom ovan är riktigt knasiga (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0