Toning

Hej!

Just nu sitter jag med toning i håret :).
Men sov ju hos Sanna i natt då, vi har haft så kul. Jag har ju blekt hennes lugg så nu är den brandgul/guldig xd.
Vi har tagit skit mkt bilder xd, några kommer upp senare!
Idag har vi kollat på film och så har vi ridit. Haha det var as kul och rida ju, men nu har jag ont i ryggen efter den dumma västen :(, men Sanna tyckte jag var duktig och lärde mig väldigt snabbt, jag kunde "svänga" med baken bara och massa, jag är fan mig stolt, plus att jag kom faktiskt upp själv på hästen!, så jag är duktig :).
Jaja, nu kommer några bilder :)))))↓

 


Lite av vad Sanna köpte ;)

Rumpnissar :)
Haha, nu orkar jag inte ta fler bilder, men kan ladda upp några mer senare ;)


Kommentarer
Postat av: Sannnnnnna :DDDD

hahahahhahaha jag döör så jävla roliga bilder xddd

den sista är ju för skön, kolla mitt ansikte hahaha asså jag sitter och garvar ihjäl mig ! x))

2010-12-29 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0