Vampire Diaries

Hej!

Idag så vaknade jag vid en halv ett utav att mamma väckte mig "/ xd
Men typ sen dess har jag och sanna kollat på 4 avsnitt av Vampire Diaries!
Hon drog för typ en halvtimme sen eller nått :(, menmen jag måste ju ändå städa och shit tills imorn, hatar ju att städa!
Fast jag får se från den ljusa sidan det är ju fan mig nyårsafton imorn :D, vilket jag inte riktigt kan förstå. Detta år har gått så snabbt, men det har varit bra och så, men sen i slutet på sommaren och fram tills vi slutade skolan har kanske inte varit så rockigt!, men annars har det ändå varit okej, jag blev ju as bra kompis med 6 underbara tjejer, Sanna, Emmy, Frida, Linnea, Johanna & Jennie! :).
Nej, nu ska jag typ hoppa in i duschen och så :)(:

Kommentarer
Postat av: SANNNA BANAN KALLE ANKA ! :D <3

har vart en skit rolig dag men kan inte du göra en header som du visa igår ! precis som du gjorde, strunta i häst delen för vill inte att det ska bli så mkt, så kan du väl skicka den eller typ lägga upp den på din blogg. så kan jag kopiera den och sätta in den på min blogg ! :D



// sannnnnaaaaaa aka antillop ! ;D <3

2010-12-30 @ 17:23:50
URL: http://sannapetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0