Det är din förtjänst att jag ler

Hej!

Ja, idag så har det varit skola och det har varit rätt så kul. På idrotten körde vi kebaben, det var skit kul. Jag hade tur som hamnade med Malin, haha!, skit kul, men vårat lag förlora med typ två poäng, skam..
Men det var iaf skit kul. Spanskan kollade vi på film och det är chill, svenskan var också kul. Engelskan hade vi ingen lärare och herregud, fille & jerry, jag vill inte slåss!!!
Men första lektionen var ju SO, vi hade redovisning och ah, det gick väl bra, men jag var så nervös.
När jag kom hem så började jag med att städa, och jag är klar, har fixat mig, bytt om och så :).
Har as mkt smink på mig, haha O.o, men det är chill (h)
Nej jag har inget mer att säga, herrA ;)



My Chemical Romance!♥

Kommentarer
Postat av: emmy

Vadå My Chemical Romance!♥ ?!

Du hatade väl dom? ;o

2010-11-26 @ 18:30:46
Postat av: kajsa

wtf, mcr? :D

2010-11-26 @ 21:28:10
URL: http://kajsaask.blogg.se/
Postat av: Bäkka

Bra att du börjar lyssna på lite bra musik Thilda!

2010-11-27 @ 00:03:01
Postat av: SANNA :D

MCR IN MY HEART ! :D

2010-11-27 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0