Everyday is a Green Day

Halloj!

Ja, just nu sitter jag här och lyssnar på världens bästa band, Green Day, men ah. Alltså jag har ur tråkigt, får ju inte heller gå ut för mamma -.-, men jag är ju frisk nu, men stanna hemma en dag extra..

Gjorde ju mat förut och så öppnade jag skafferiet och gick därifrån en stund, sen så stänger jag det. Sen så hör jag Stig pipa och jag fattar inte vart han är, men ja, katten hade ju krypit in i skafferiet..

Och sen så knacka det på dörren och jag var tvungen att lyfta upp katten och vad gör han då, jo han tar ur klorna och sprattla, mina händer och mitt bröst är upprivet, tack..

Men annars har jag bara glott på teve, men nu ska jag ta och raka min ben som är väldigt stubbiga :(, så herrA ;)


Kommentarer
Postat av: Bäkka

De e bra Thilda. (y)

2010-11-19 @ 23:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0