Hemma nu

Nu så har jag kommit hem från Kajsa, men var och handla innan jag åkte hem :).
Men jag och Kajsa har haft så himla kul!, alltså en hel del skratt var det ju, men vi var ute och åkte typ på nått, haha nån gulsak xd, vi var vid kulanda först men det gick inge fort att åka så vi gick utanför henne och där gick det fort, men jag kom inte upp igen sen så jag fick gå runt hela skiten :(, haha men sen så har vi också varit inne lite men annars har vi bara vart ute, vi gick till coop också :D, skit kul!
Jaja, bilderna vill jag inte lägga upp, för pinsama, kanske kan ta nån som jag tog som inte är på mig eller på kajsa utan på naturen, haha!
Nej nu ska jag kila, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0