I beg to dream and differ

Hej

Ja, idag så har det varit skola och det var helt okej bortsätt från att sanna har sagt mos hela jävla dan, fyfan!!
Så trött på det ordet.
Men vi har haft möjligheternaseftermiddag och jag har läst nästan hela tiden, så nu är pojken som kallades det utläst, ska snart börja på den andra boken :).
Vid sju ska jag repa vilket jag taggar, jag är också sugen på julmust så det skriker om det, men det finns ingen hemma, *PANIK*
Men nu ska jag spela lite gitarr och sjunga tänkte jag, herrA ;)

Men jo, tog spruta idag också, sista gardasil och jag grät för jag var så rädd och det gjorde så ont ;$

Kommentarer
Postat av: sanna :)

MOOOOOS ! :D <3



måste sluta med det ordet nu, har fått det på hjärnan ;oo

2010-11-29 @ 18:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0