Kultarnatta = nackont!

Nu så är man hemma från Kultarnatta och oj så skoj vi har haft! :D
Först så var det dans, och sen så INSANE, Broken Steel, efter det så gick vi till coop och köpte vaniljmunk ;$, och vitamine well, haha!
Sen gick vi tillbaka och på tebakavägen höll jag på att dö av skratt, shit asså!, nu blir jag kåt, bara dom 3 som fattar ;), men ah alltså efter det fråga dom mig stup i kvarten om jag var kåt ;o
Haha, men aja, Melizza var ju skit bra, jag är ju så smart också, så jag headbangar (stavning) som bara den, så nu värker min nacka nått grymt..
Jaja, jag är jättetrött så jag ska typ sova, bilder kommer imorn, herrA ;), natti!


Kommentarer
Postat av: frida!

fortfarande kåt!? ;)

2010-11-13 @ 23:26:04
URL: http://fridasimonsen.blogg.se/
Postat av: moaoaoaa

haha är du kåt? :O

haha det var grymt kul och det måste vi göra om.. ses nästa vecka <3

2010-11-19 @ 20:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0