Love could almost kill, I wonder why I'm not dead?, It hurts so badly

Hej.

Ja, repningen gick utahelvete idag, basen var typ ostämd, jag förstod mig inte på stämapparaten så jag sket i det, så jag och emmy vi flummade med kort ist, sen så följde vi med edin hem för emmy skulle se hans epa, haha!, vi åkte ju spark dit då, och edin skulle jag stjusa mig i en backe och så är det en sån där betong grej mitt i och edin bara hoppar av och jag hinner inte det xd, sitter också längst fram och hinner sätta foten på grejen så jag inte skulle flyga över den, hahahahah!, alltså gud vad vi alla skratta.
Men ah, jag är typ sur, så ni får typ två bilder..


Haha, emmy och jag bjuder ;$

Kommentarer
Postat av: emmy

hahahaahah jävlar vad snygga bilder xd

2010-11-23 @ 08:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0