Mina ord var starka, men sanna. Dina ord var starka, men lögner.

Ja, just nu sitter jag här och tråkar, är inte ett dugg trött heller..
Inte bra att vakna för sent, bättre och vakna tidigt, men får gå upp vid nio imorn så jag kan somna tidigt så jag orkar gå upp till helvetet..
Men det är bra att det är måndag på ett sätt, jag ska ju repa och får träffa gnu :D<3
Nu ska ni få bilder från igår.


Andreas och adde, typ läskiga ;$

Hämnd emmy, fan för dig att du kladda så på mig!

Cutcut, jag mår skit xd

Emmy är så jävla emo, sluta cuta dig med whiteboard penna ;o

Det är så kul och cutta sig på benen för armarna är fulla ju :D


Haha, alltså är man övertrött så är man xd

Kommentarer
Postat av: emmy

HAHAHAHHA fan vad kul vi hade asså xD

tagga måndag! ;D

2010-11-06 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0