Repa senare

Hejhej!

Ja, idag så har det varit skola och det var helt okej :).
På bilden var jag och sanna ute och fotografera, vi hade om vänskap. Våran syn på det :), så sjukt bra bilder vart det ju på mig ;$, haha!
Jag är inte ego xd, men sanna tyckte dom vart så fina xd.
Men dagen har gått snabbt och segt xd, lite berg-och-dalbana kan man säga :), men sanna gör verkligen mina dagar, samt linnea, jennie och johanna!♥

Men vid sju ska jag repa, men tar bussen som kommer vid en fem över halv sex, orkar inte gå..

Nej har inte mer att säga än att jag är väldigt ledsen, andreas dahl du får inte sluta din praktik!!!!!!!, jag och emmy kommer sakna dig allt för mkt!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0