Tråkar tråkar tråkar

Usch vad jag tråkar!
Emmy är i örebro fortfarande vilket suger, jag har så tråkigt!
Vill att hon ska komma hit så vi kan fixa oss lite och sen kila iväg till bygget och gå spökrundan xd
Förra året gick jag med gurra, fanny & miccan, haha!, alltså jag höll på att dö då, gurras hand var blå eftersom att jag höll i den och klämde så hårt jag bara orka för att jag var så rädd, det sluta med att jag var helt likblek i ansiktet, alltså mkt blekare än vad jag är nu och jag är äckligt blek nu xd. Haha men det var ändå kul :)
Nu ska jag nog gå ensam med emmy och ah, jag undrar om jag kommer upp levande, för jag lär vara så rädd ;$, ja jag är feg, I know.
Nej, alltså får sitta här och sjunga lite, tiden brukar flyga då :)


Nån jävla bild på mig från i somras xd, puss på er ;))

Kommentarer
Postat av: rebeccadahlin

fin blogg!

2010-11-05 @ 16:27:14
URL: http://beccha.devote.se
Postat av: Sofia

du, det måste vi faen! den verkar helt otroligt bra! <3

2010-11-05 @ 17:02:28
URL: http://barasofianilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0