Inte så rockigt att fasta i ett träd!

Haha hejsan!

Ja, jag har vart med lina hela dan och hon kommer hit om ett tag, hon är hemma och äter :)
Men vi har varit ute och fotat och herregud vad skratt det blev, jag skulle ju klättra upp i en björk, fick stå på en cykel för att komma upp, men sen så kommer jag inte ner xD, så lina sprang och hämta en stol, haha!
Hon fick hämta en till för hon skulle stå på en och ta emot mig, haha jag välte en stol och hängde i en gren xD, så hon ställde upp stolen och jag kom ner, shit vad vi skratta, synd att ingen spela in, för det såg så roligt ut!!! :D
Men ah, sen har vi vart till kyrkogården vid presterud och så :), fett kul, bilder kommer i nästa inlägg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0