Marken!

Nu så är jag hemma!

Dagen har gått jättesnabbt :), vi hade först NO sen hade mentorstid och sen så hade vi matte. Sen vart det ju lunch och då drog jag ner och åt på torgrillen, för det var fisk i skolan idag och sätter inte min fot i matsalen..
Men aja, sen så gick jag lite runt på marken och sen vart det ju dans grej, och det var väl bra?, väldigt konstig, men det är chill (hh'
Efter det gick jag på marken då, först med lina edin och emil, sen vart det sofia, kajsa, emmy, linnea och emelie :), väldigt kul!
Men sen så drog jag och emmy till bygget och sofia upp till hallen för hon skulle se sitt lag träna, men sen så drog jag hem. Och nu sitter jag här med hårdrock och dricker Hustler ;), gött!
Nej, men herrA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0