Starka ord blev tomma ord.

Ja, jag funderar på om jag ska sova snart, men sitter ju och lyssnar på musik och jag är helt galen i sånt just nu!
Känner mig faktiskt väldigt nere, tänker tillbaka på tiden jag faktiskt var lycklig. Jag saknar det verkligen, vill göra om hela året, och göra om saker som jag ångrar. Men nu går ju inte det, men minnen finns alltid kvar. När jag tänker tillbaka får jag ett leende på läpparna, för jag var så glad och hade det alltid bra, men så är det ju inte längre, men man får göra det bästa av situationen och bara leva livet som det är!
Fast herregud det är marken imorn och det ska väl bli kul hoppas jag, så jag kommer blogga sent imorn!
Men först så är det skola och sen ska ner och se på nån dans shit och efter det ska jag va nere på marken, ska gå med erik, lina, gurra miccan och så blir det säkert fler?, har ingen koll, men dom ska jag gå med en stund, och efter det ska jag gå med sofia, kajsa, emmy m.fl :), har ingen aning om vilka det är ;oo, haha!
Nej, jag ska nog stänga av datorn nu, så godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0