You make me cry

Tjenare ;)

Ja, igår så kom jag hem vid 9 tror jag..
Lina ville åka därifrån för hon fick så ont i huvudet av all hårdrock ;s, haha det förstår jag inte hur hon kunde få ;o
Men aja, det vart inga bra bilder igår, tog kanske 6 st och alla vart skit dåliga!
Så bilder får ni tyvärr inte då.
Menmen, det var ändå fett kul, och alla band var jättebra!, tkr det var modigt gjort av några sjuor som inte spelat alls länge att dom faktiskt vågade spela, dom var faktiskt bra!
INSANE körde faktiskt nästan lite överdrivet snabbt :(, lite synd men annars var det skit bra!, och stolt var jag också, jag var faktiskt nära på att börja gråta ;$
Men aja, lina hängde ju med mig hem igår då, vi satt hemma hos mig med cider (0.7), haha!, det smakar ju mer alkohol av det än 2.25 ;o
Mkt skratt vare iaf, men nej nu måste jag föna håret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0