Bilderna var fejk

Som ni ser har jag tagit bort två inlägg pga att jag fick världens jävla utskällning av gunilla bara för att jag hade lagt upp klassfotot, men hallå!?, hela stan kan se det i katalogen!
Sen dom andra bilderna på erik och edin var fejk och alltså det var bara ett skämt, men det vart för mkt, för folk trodde dom gjorde det på riktigt och shit.
Fast allt var fejk!
Menmen, det är inte alls min dag idag känner jag, skäll och omprov och aah, blir så jävla arg!!!!
Fast omprovet jag ska ha kan jag egentlitgen, bara att jag inte vet vad jag syssla med, glömde allt.
Jag kan det!!!!
Så sug K*k säger jag!
Men karlstad blir det senare, hoppas jag hittar det jag ska! :)
Jaja, men sitter just nu här och bara tråkar, väntar på att mamma ska komma hem så vi kan åka, vill shoppa :D
Blä på denna dag.
hejdå.


Det är bild på mig nu, okej gunilla är med och mickan och lite av soffy, men sry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0