Bra dag med linnea!

Idag har det vart en kanon bra dag med linnea, en massa skratt! :)
Först så gick vi ner på stan och kollade runt lite grann, hittade skit mkt jag ville ha, men det kostar så mkt pengar! :(
Fast sen så gick vi hem till mig och lagade mat, tagatelli med kötbullar ;), haha vart lite för mkt peppar, så vi dränkte allt med aromat sen, och det är chill! (a)
Sen så satt vi inne och snacka och så följde vi med och handla, där träffade jag min farfar som jag inte sett på 1 ½ år, så kul att se han var det, för han är ju bättre än farmor iaf..
Ja, där så fick ju vi en varsin coca-cola cherry och en brejk!, smarrigt!
Hem till mig då, där vi grejade, det slutade med att linnea gjorde frisyrer i mitt hår, haha!, fick so linnea style ;), och hon fick so thilda stayle ;), grymt skoj, men efter det skulle hon hem :(, men tack för dagen!! :D♥

Nu kommer lite bilder ;)


Spanska ;)

Jag i klassrummet i på lunchrasten ;)

:D

So linnea stayle ;)

So Thilda stayle ;)

Det var sista bilden, finns några till men får inte lägga ut dom :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0