Du får mig att skina upp

 

Du är den enda personen som får mig att skina upp och vara glad.
När du är glad är jag glad. När du är ledsen är jag ledsen. När du är arg är jag arg. O.s.v.
Alla borde ha en sådan bästa kompis som jag har, en sådan man kan lita på, en som man alltid vet ställer upp. En sådan borde alla ha.
Jag är glad och tacksam över att du inte lämnade mig i mörkret, du tog mig till ljuset och där står jag nu.
Lycklig, jag är lycklig för en gångs skull. Så här vill jag leva. Leva ett glatt liv, ett liv med mycket skratt. Men ändå med svett blod och tårar. Att man offrar sig förvarandra. Jag skulle kunna offra mitt liv för dig!
Utan dig, då skulle jag stå i mörkret helt ensam. Men nu är jag i ljuset och är inte ensam, istället har jag underbara vänner, och en särskild och det är du!
Du är den personen som får mig att skina upp och vara glad. Glad så fort du ler.
Att få se ens vänner le och må bra, det är bland det vackraste jag vet.


Nu i texten så skrev jag om en mycket speciell person, det är min underbara Lina Stensson!, Älskar dig!♥


Ja, bilden är ju inte direkt seriös, men glad var man här!
Elin är det som tar bilden och henne älskar jag också!!♥


Kommentarer
Postat av: Linaaa

Hahah vilken hemsk bild! :(



Jag älskar dej med <3

2010-10-01 @ 17:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0