JÄVLA FUCKNING KUK LÄXOR OCH PROV!

JAG ÄR ARG!

Alltså vi har prov imorn i engelska, 30 oregelbunda verb, ligger efter som fan i matte, har spanskläxa.
Men jag skiter i allt detta, blir så trött på det, det är för svårt. Och ingen jävla hjälp får man i skolan heller, fan.
Så nu får jag väl få ig, men jag skiter i det här.
Jag orkar inte med mer skit. Så jävla jobbigt, det är så tråkigt att inget fastnar, och jag tänker inte sitta hur länge som helst och läsa och läsa det hjälper inte, har gjort det i två timmar och kan fortfarande inget, sug kuk!
Fan!
Jävla skit allt ska vara, jag skiter i skolan nu alltså, jag orkar inte med den. För man får ingen hjälp!
Ja, tänker inte skriva mer, är så jävla arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0