Lugnat mig

Nu har jag lyckats lugna mig själv med en hel del hårdrock och annat.
Ah, men jag ska ändåa skita i läxorna.
Fast jag vill ha imorn, ska vara med linnea ska min uppdatering lär vara extremt dålig!
Så säger förlåt i förväg, men vi ska ner på stan och så ska vi baka och sen vet jag inte, men skoj ska det bli ialla fall, taggar! :)
Hahaha, idag skippar jag träningen, har ingen lust är arg osv.
Jag blir bara så trött på alla läxor man får, jag får ju inte hjälp hur ska jag då kunna göra nått?
Så struntar i matten.
Spanskan skiter jag också i, orkar inte med den, och så svår är den inte.
Engelskan får jag väl läsa 3 ggr till och inget mer, orkar inte med den.
Blää alltså, haha!
Långt inlägg blev det också, ojdå.

Nån bild på mina skor, haha xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0