Nu ber jag om ursäkt

Nu ber jag verkligen om ursäkt för att min uppdatering har varit så sjukt dålig men jag har inte riktigt haft tid eller ska jag säga att jag har inte haft tillgång till dator. Sen så har jag inte orkat blogga heller, har typ inga bilder och inget att skriva om.
Fast, jag ska kärpa mig!!!

Men nu sitter jag här och lyssnar på penchapcrew och surar. Jag surar för att 8 mile krånglar, skulle se den och så hackar den och helt plötsligt kommer alla sluttexter upp?, blir så arg för det var så bra!!
Greja i photoshop ska jag också göra tror jag eller nått, jag vet inte rikigt, ingen är social på msn ju ;O :(
Men herrA ;)

Gurra på bygget igår, fett dålig bild, men skit sam xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0