Dag 12, 13,14 & 15

Dag 12: Ett ställe jag varit på.


Bild från Gästhamnsfestivalen 2010 dag 2 xd

Dag 13: Mitt drömbröllop.

Mitt drömbröllop ska vara när det blommar som mest.
Det ska vara på en brygga så man ser ut över vattnet.
Jag ska ha en perfekt vit klänning och ha en fin slöja, fin håruppsättning och fint sminkad.
Jag vill ha alla mina underbara vänner och släktingar där, förut om några (dom tas inte upp här) och så min "mans" vänner osv.
Ha en fin bröllopstårta osv.
Aja, kommer inte på allt nu xd

Dag 14: En bild på mig själv för ett år sedan.




dag 15: Någonting jag ångrar.

Något jag ångrar är en grej från i somras..
Jag var en stor jävla idiotisk egoist då, om jag inte skulle varit det så kanske saker skulle vara annorlunda idag.
Vill inte skriva ut för mkt här om jag ska vara ärlig, men jag ångrar att jag var så ego..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0