Säfsen

Tjenare alla!

Idag har vi varit i Säfsen med skolan och det var faktiskt kul!
Satt väl mest inne med typ, Sanna, Mickan, Malin och sen Filip.
Åkte väl lite pulka och bob, jag och Sanna åkte pulka en gång och nu har jag fett ont i min rygg >.<
Vi satt två och det går ju mkt snabbare då, vi åker i ett gupp jag flyger av och landar med huvudet först sen får jag Sanna över mig, det gjorde sjukt ont, men det var ändå sjukt kul xd.
Men aja, dagen vart riktigt lyckad, tycker synd om en kille som laga liften eller vad fan det heter och så fastnar han med benet och hängde så i över två timmar, han fick ett mosat ben och shit, stackare!, så ah det var en brandbil, en ambulans och en polisbil xd
Nej nu ska jag fan ta en dusch, nej ett bad, hör av mig senare och då får ni bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0