Sry

Hej alla!

Nu är jag ledsen att jag inte bloggat alls, men jag har gjort en massa annat och har inte haft tid.
Men aja, idag så var det skola, jag och sanna stod i kiosken :), skit kul ju! :D
Vid två gjorde vi matteprovet och det gick ju åt helvete, inte en chans att jag klarar det.
Hehe, nej men nu sitter jag här med sanna och ska snart börja plugga, har två jävla prov imorn..
Hahaha, alltså är man fail eller fail, jag har omprov på gramatik i engelska men när vi gjorde det provet gjorde jag en grej fel och resten slarv, haha men översättning har jag vg på xd
Nej har inte mer att skriva..


HAHA bild från förra året, fyfan vad jag var smal där, syns inte på bild, men jag var det då!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0