I take this old guitar

Hej!

Skolan idag var rätt så okej.
Vid halv elva följde jag med Sanna till tandläkaren, usch hemska ställe!
Men nu är det så här att nu på söndag så börjar jag, Malin & Oliwia en grej. Vi ska lägga ut ett tema varje söndag tills året tar slut :)
Nu på söndag handlar det om snö/is, så får se vad jag hittar på för något.
Haha, men nu sitter jag här och lyssnar på musik, ska väl snart göra spanskan men den är väldigt lätt (:
Imorn så sover ju Sanna här och vi ska väl typ repa med Leo och dom igen?, hoppas det för det är rätt kul xd
Haha, idag fyller också min lillebror år!, Grattis skitunge (:, han blir fan mig p12 hahahahahah ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0