Sry!

Hej!

Jag har varit korvigt dålig på att blogga alltså.. ( för er tröga menar jag dålig )
Men jag har helt ärligt haft fullt upp, det har varit studio osv.
Hehe, men vi har ju spelat in i studion, det gick kanon att lägga sång trots att min hals var helt cepe xd
Ja, men idag så har det varit skola och det var väl helt okej (:
Imorn är det fredag och det är jag glad över!!
Sen är jag lite halvt sur/ledsen, det blir ju inte curling i göteborg förmodligen :(, jag vill ju åka dit ju!!!
Men aja, livet går vidare.
Nu ska jag inte skriva mera, tänkte ta och äta korv och dricka lite cider :)

hejdå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahhaha jävla äckel fisk. du e så jävla ful, alltså seriöst..

2011-01-14 @ 19:37:38
Postat av: Linnea Lj

Men seriöst! Vad är det för mening att hålla på och bråka hela tiden? Fattar inte, det löser inte direkt problemen att skriva så där,vem det nu är, (eller jag vet ialla fall vem det är) Kan ni inte bara lägga av? Om jag vore du Mathilda, :) skulle jag nog sluta irritera personen tillbaka, även om du blir skitsur, försök. För det är faktiskt fruktansvärt omoget och lite barnsligt att hålla på såhär. Då syftar jag på både dig o sanna och den där personen. Det säger jag inte för att vara elak utan för ditt eget bästa! :)<3



Kram på dig iaf!

2011-01-15 @ 21:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0