Blir smått irriterad

Hejsan!

Sitter här och lyssnar på DEATHSTARS :).
Haha, ovanligt va? ;)
Nej men idag blev jag väckt vid tolv :c, smått sur! x)
Efter maten sen som är om ett tag tror jag att jag ska ut på en liten fotorunda :).
Jag har inget att skriva direkt, men om någon vill bota min osocialsjuka så släng en kommentar, ett sms eller skriv på fb xd!, haha!
Nu ska jag inte skriva mera eller jo.
Svar på kommentar: Sluta tjata om ätstörning hela tiden, jag har ingen ätstörning, jag hade för jag led av lite deprission som blev att jag svalt mig själv, och jag åt 4 små godisar igår det var det jag åt igår xd, haha!
Men seriöst sluta påpeka det hela tiden, det börjar bli irriterande x), så nu vet alla jag har ingen ätstörning, jag hade!, men har inte!
Visst jag tkr jag är tjock/mullig men alltså jag äter ändå för jag vet om jag rör på mig så bränner jag det jag ätit (:
Så håll bara käften ist är ni gulliga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0