Lägg av era små jävla fittor!

Hej!

Bloggade aldrig igår xd.
Jag orkade inte riktigt, hade aldrig på datorn igår..
Menmen, bilderna från midsommar kommer väl till veckan ;p.
Och alltså jag orkar inte riktigt blogga om folk ska hålla på och kommentera elakt, för jag har aldrig gjort något men ändå så ska folk på med med nätmobbing, tkr faktiskt inte att det är rättvist.
Fast visst, va elaka men jag tar för fan inte åt mig om det är det ni tror, men alltså tkr bara det är så jävla irriterande för varför hålla på och klaga på min blogg osv, sluta läs ist ;o
Och ingen av er verkar ju förstå, jag hade ätstörning, har inte längre, men min realtion till mat kanske inte är den bästa, men en sak jag älskar cola och det har gjort att jag har sockersug, men visst jag klarar mig :) Jag har lärt mig att man får helt enkelt leva med kroppen man har.
Så sluta läs ist för att hålla på.
Fast jag tar inte åt mig, för du/ni vågar ju inte stå för den du/ni är och det är löjligt, "fuckface" är ju väldigt moget att hitta på :).
Nej, nu ska jag inte hålla på och skriva mer om detta, orkar inte bry mig och tro inte att jag tar åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0