Ni kan inget se men mitt hjärta det blöder

Nu sitter jag här och gör inte alls mycket.
Ska väl gå och kolla på Step Up 2 the streets, gjorde aldrig det igår för den funkade inte i min dvd ;s
Jaja, dagen idag har varit skit rolig, vi har både skrattat och gråtit xd, Linnea vi ska inte kolla på saker som är jobbiga xd, hahah!
Nej, nu ska jag kila tror jag.
Jo en sak till, mat må äckla mig ibland lille älskade vän, men jag äter ändå. Jag har ingen ätstörning för sista gången, men jag ser nog mig på ett annat sett som ni andra inte gör :). Lägg ner det där snacket och tro inte att jag ska godkänna kommetarerna för det gör jag inte :). Men att vara anonym och va elak är bara så modigt måste jag säga :D. Haha, du tkr jag är skrattretande men vad fan är du inte själv?? ;p

Jag är riktigt nöjd med bilden faktiskt och jag kom på att man kan ha svartvitt xd.


Channing Tatum ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0