Störd nattblogg

Hejsan!

Sitter här och är inte alls så trött..
Menmen, ska väl gå och fixa mig för natten om ett tag, sen ska jag kolla på mer film fast denna gång på mitt rum och inte i vardagsrummet xd.
Ja, alltså jag fattar inte hur jag tänker ibland, jag tkr att Eric Bäckman är världens snyggaste och jag tkr Channing Tatum är världens snyggaste. Dom är sååå olika, eric har inga muskler ist så är han jättesmal medans channing ist har massa muskler. Det är knäppt, jag älskar män med muskler men jag älskar även emo/hårdrock (som hårdrockare ser ut idag, inte åttital!). För eric har långt svart hår, tupperar, sminkar sig lite och så, men god he's hot!, samma sak med channing det räcker med att han tar av sig tröjan så skriker man rakt ut god he's hot!
Shit vilka problem jag har ibland, hahahahha!
Blä, jag orkar inte skriva mera..


Så olika, så snygga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0