-500-

Nu har jag gjort 500 inlägg och det suger xd, fan vad kass jag är på att uppdatera xd
Men aja, eftersom jag inte kan sova får jag kolla på Percy Jackson och den stulna åskviggen en gång till xd
Usch, kommer nog va vaken ett bra jävla tag..
Fast flugan är borta och det är bara bra..
Men nu har jag lust att skriva av mig.....
Jag har tänkt på en grej.
Varför kallar folk mig alltid för anorexibarn?
För jag lider inte av det och jag har faktiskt aldrig haft, visst jag hade en ätstörning i sjuan, och det mesta var för att jag led av deprision. Vilket är för att jag har varit med om saker, rätt hemska saker..
Tänker inte gå med det här.
Men alltså, är det kul och kalla mig sånt eller?
För alltså om ni kallar mig anorexibarn så vet ni inte vad anorexia nervosa är..
Det är när man ser sig själv tjock men man är inte det. Man räknar oftaste mycket kolhydrater och är petnoga, och så fort man ätit så går man ut och förbränner det man ätit och lite till.
Det är lite av anorexia nervosa..
Jaja visst, jag kanske ser mig själv större än jag är. Men jag räknar inte kolhydrater osv, jag stoppar i mig allt möjligt xd.
Men alltså det är det att jag blir faktiskt riktigt ledsen när ni håller på så. Det är inte alls kul att höra, det tar lika hårt på en som när man blir kallad fet..
Liksom dom som håller på varför gå på mig?, är det för att jag redan mår dåligt och är lätt att trycka ner?, eller är det för att jag är smalare och ni är avundsjuka?
Folk pratar bakom ryggen på en att jag bara söker uppmärksamhet när jag inte äter i skolan, men ska jag säga varför jag inte äter!?
Jag avskyr maten i skolan, det finns inget vidrigare nästan..
Nej, fan blir bara trött på sånt här skit ska ni veta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0