Deathmetal är inge fel alls (h)

Hej!

Just nu sitter jag här och dunkar en massa deathmetal =)
Haha, men ah var och hälsade på mina underbara kusiner förut! :D, efter det handlade vi på netto och jag fynda xd, haha en nässercer (stavning) med barbapapa på ;D, rätt cute tyckte jag xd
Nej, jag har inget intressant att skriva..

Jo, alltså videon med berit och bettan är skämt, jag har aldrig varit emo ;o
Hahahha, sen så har jag aldrig skärt mig och när jag tog ett örhänge var för att jag skulle göra en bild och för en liten bild brukar man inte ta en jävla kniv eller ett rakblad..
Det är omoget att cutta sig och alltså jag skulle aldrig göra det..
Bra då vet idioten det som kommenterade xd
Men om du tror att jag tar åt mig så gör jag inte det, alltså om du tycker min blogg är så jävla jobbig osv sluta kolla :), alltså jag bryr mig inte om vad du säger.
Ger dig bara lite information :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0