Sanna & Jag


Foto & Redigering: Mathilda Carlsson (jag)
Modell: Sanna Pettersson

Foto: Sanna Pettersson
Redigering: Mathilda Carlsson (jag)
Modell: Mathilda Carlsson (jag)

Foto & redigering: Mathilda Carlsson (jag)
Modell: Sanna Pettersson

Foto: Sanna Pettersson
Redigering: Mathilda Carlsson (jag)
Modell: Mathilda Carlsson (jag)

Foto & Redigering: Mathilda Carlsson (jag)
Modell: Sanna Pettersson

Foto: Sanna Pettersson
Redigering: Mathilda Carlsson (jag)
Modell: Mathilda Carlsson (jag)

Foto: Sanna Pettersson
Redigering: Mathilda Carlsson (jag)
Modell: Sanna Pettersson


Några bilder från dagens fotografering med Sanna :)
Det kommer att komma fler bilder och så kommer jag redigera lite annorlunda på en del bilder.
Besök gärna Sannas blogg, klicka här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0